Kinnitatud ja kehtivad alates 01.07.2025.a
1.1. Käesolevad üldtingimused (edaspidi “Tingimused”) kehtivad HeBA Clinic OÜ (registrikood 14644401, aadress Veerenni 38, Tallinn) ja HeBA kaubamärgi all tegutsevate isikute (edaspidi “HeBA”) poolt pakutavate tervishoiu- ja terviseteenuste (edaspidi koos “Teenused”) osutamisel.
1.2. Tingimused reguleerivad HeBA ja Kliendi vahelisi õigussuhteid Teenuste osutamisel, sealhulgas broneeringute tegemist, tühistamist, tasumist ja vastutust.
1.3. HeBA-l on õigus Tingimusi ühepoolselt muuta. Muudatused avaldatakse veebilehel www.heba.ee ning rakenduvad alates avaldamisest. Juba sõlmitud lepingutele jäävad kehtima lepingu sõlmimise hetkel kehtinud tingimused.
2.1. Klient – Isik, kellele HeBA Teenust osutab või kes on avaldanud soovi Teenuse saamiseks.
2.2. Teenus – HeBA poolt Kliendile osutatav tervishoiuteenus või terviseteenus.
2.3. Tervishoiuteenus – Vastava kvalifikatsiooniga tervishoiutöötaja poolt osutatav tegevus haiguste ennetamiseks, diagnoosimiseks ja raviks vastavalt arstiteaduse reeglitele.
2.4. Terviseteenus – Kliendi tervist toetav Teenus, mis ei kvalifitseeru tervishoiuteenuseks (nt nõustamine).
2.5. Vastuvõtt – HeBA spetsialisti ja Kliendi kohtumine Teenuse osutamiseks (kohapeal või kaugteenusena).
2.6. Broneering – Kliendi sooviavaldus Teenuse kasutamiseks telefoni, e-kirja, HeBA broneerimissüsteemi, iseteeninduskeskkonna või suulise pöördumise kaudu.
2.7. HeBA iseteenindus – Digitaalne keskkond, mille kaudu Klient haldab broneeringuid ja sõlmib Teenuse osutamise lepinguid.
3.1. Teenuse kasutamiseks peab Klient tegema broneeringu iseteeninduses, telefoni, e-posti või suulise pöördumise teel.
3.2. Broneeringu kinnitamisel loetakse Teenuse osutamise leping HeBA ja Kliendi vahel sõlmituks.
3.3. HeBA-l on õigus nõuda Teenuse eest ettemakset vastavalt kehtivale hinnakirjale.
3.4. Uuringud ja lisateenused, mille vajadus selgub vastuvõtul, lisanduvad eraldi kokkuleppel.
4.1. Klient saab broneeringut tasuta muuta või tühistada kuni 48 tundi enne kokkulepitud aega.
4.2. Hilisemal tühistamisel või mitteilmumise korral on HeBA-l õigus nõuda Teenuse ettevalmistuse tasu, maksimaalselt Teenuse hinnas.
4.3. HeBA võib broneeringu tühistada erakorralistel põhjustel (nt spetsialisti haigestumine) ja pakkuda uut aega.
5.1. Teenuseid osutatakse vastavalt kehtivatele õigusaktidele, eetikanormidele ja arstiteaduse tasemele.
5.2. Teenuseid osutatakse eesti keeles või kokkuleppel muus keeles.
5.3. HeBA-l on õigus Teenust mitte osutada või broneeringut mitte täita järgmistel juhtudel:
6.1. Teenust osutatakse ainult Kliendi nõusolekul, mis antakse broneeringu tegemisel või Teenuse alguses ning mida saab igal ajal tagasi võtta.
6.2. Isikuandmeid töödeldakse vastavalt HeBA privaatsustingimustele, mis on kättesaadavad veebilehel www.heba.ee.
7.1. HeBA ja tema spetsialistid vastutavad Teenuse osutamise eest seadusega ettenähtud ulatuses.
7.2. HeBA ei vastuta Teenuse tulemuse ega efektiivsuse eest.
7.3. Vastutus piirdub üksnes otsese varalise kahjuga, mis on tekkinud HeBA süüline kohustuse rikkumise tõttu, ning maksimaalselt Teenuse hinna kümnekordse summaga. Kaudset või mittevaralist kahju ei hüvitata.
8.1. Kaugteenus tähendab Teenuse osutamist telefoni või veebivahendusel.
8.2. Teenus võib olla isikustatud (nt ID-kaart, Mobiil-ID, Smart-ID) või anonüümne.
8.3. Isikustatud Teenuste puhul tehakse sissekanded Kliendi haiguslukku.
8.4. Telefonikõned võivad olla salvestatud. Nõusoleku puudumisel tuleb Kliendil kõne katkestada.
8.5. HeBA võib Kaugteenuse osutamist piirata tehnilistel või turvalisuse kaalutlustel.
9.1. Teenuseid võivad osutada lisaks HeBA töötajatele ka koostööpartnerid või kolmandad isikud HeBA nimel, kellel on vastav pädevus ja volitus.
10.1. Tagasisidet ja ettepanekuid võib esitada e-posti aadressil tagasiside@heba.ee või kirjalikult kohapeal.
10.2. Vastus antakse kolme tööpäeva jooksul või teatatakse vajadusel pikemast menetlustähtajast.
10.3. Klient võib tagasiside andmiseks pöörduda järgmiste asutuste poole:
11.1. Tervisekassa rahastatud Teenustele kohalduvad lisaks HeBA ja Tervisekassa vahelise lepingu tingimused.
11.2. Kliendi omaosalus (nt visiiditasu) määratakse vastavalt kehtivale hinnakirjale ja õigusaktidele.
12.1. Kui Tingimuste ja HeBA veebilehel avaldatud info vahel tekib vastuolu, lähtutakse Tingimustest.
12.2. Tingimused kehtivad tähtajatult ja on kättesaadavad veebilehel www.heba.ee.
12.3. Vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel või Eesti Vabariigi õigusaktide alusel.
12.4. Küsimuste korral palume pöörduda:
Ärinimi: HeBA Clinic OÜ
Aadress: Veerenni 38, Tallinn 10138
Telefon: +372 588 70 131
E-post: tervis@heba.ee
Klõpsake siia et vorm sulgeda