VAIMNE TERVIS

Vaimne tervis mõjutab iga päev Sinu ja Su töötajate mõtlemist, tundeid, käitumist ja keha.
HeBA koos oma partneritega aitab leida sobivad lahendused töötajate hea vaimse tervise saavutamiseks.

Me hindame eranditult iga ettevõtte iga töötaja vaimset tervist. Teeme seda küsimustiku abil heaolu ja stressi kõikide komponentide osas, mis võivad tulla nii töökeskkonnast kui igapäevaelust. Tööstressi hindamiseks kasutame FAS (Fatigue Assessment Scale) ja NFR (Need for Recovery) teste, mis on Eesti Töötervishoiuarstide Seltsi poolt 2017. aastal heaks kiidetud ja soovitatud tervisekontrollides kasutada. Need testid on erialases kirjanduses teadusliku uuringu tulemusena hinnatud paljude parameetrite võrdluses parimateks hindamisvahenditeks. Võimalike probleemide täpsustamiseks kasutame täiendavalt spetsiifilisi teste.

Alates 2021. aastast pakume ettevõtetele VAIMSE TERVISE JUHTIMISE TÖÖRIISTA, mis aitab töötajatel endil hinnata vaimse tervise seisundit ning pakub ettevõttele võimaluse ajas jälgida ülevaadet erinevate üksuste töötajate vaimsest heaolust sõi siis mõõta valitud sekkumiste (koolitused, coachingud, nõustamised vms) tulemuslikkust. HeBA Vaimse tervise juhtimise tööriist muudab tööandja investeeringud sihipäraseks ja mõõdetavaks.

Meie head koostööpartnerid on
  o Peaasi.ee
  o Tervisekliinik.ee
  o Agprojekt.ee


Vaimse heaolu tasakaal on habras. Piiri tunnetamine, millal läheb normaalne stress üle läbipõlemiseks ja sealt edasi haiguseks, ei ole sageli võimalik. Stressi teadlik äratundmine ja õigeagne käsitlemine on kõige turvalisem viis hoida ära tõsiseid probleeme, mis viivad ära elurõõmu. Ülemäärane stress toob kaasa kehalised vaevused, nõrgeneb immuunsüsteem. Kui tasakaal on paigast läinud, on selle taastamine pikk ja keeruline protsess.

Panime kirja ka lihtsad stressi ennetavad soovitused igapäevaseks kasutamiseks:

  o maga piisavalt – inimene vajab igas ööpäevas vähemalt 7 tundi järjestikust und

  o söö tervislikult – söö värsket, vitamiinirikast ja mitmekülgset toitu

  o liigu värskes õhus päevavalguse käes

  o suhtle positiivste inimestega, ole ise positiivne

  o väldi rutiini – nädalast-nädalasse ühesuguste tegevuste tegemine väsitab vaimselt – ole loominguline, paku endale iga nädal üks uus vaimselt ergutav tegevus

  o kiida ja tunnusta end iga päev pisikeste võitude ja saavutuste eest

  o jaga lubadusi, mida suudad täita

  o väldi liigselt mõnuainete tarvitamist

Tänan! Sinu soov on edukalt edastatud.

Klõpsake siia et vorm sulgeda