Konfliktsituatsioonid vajavad väljaselgitamist ja väljaütlemist. Pööra tähelepanu konfliktsituatsioonide tekkimisele ja nende proaktiivsele lahendamisele, et säilitada innustavat tööõhkkonda. Rakenda sobivad lahendused, kui tunned, et saad lahendamisega ise hakkama. Vajadusel kasuta abi.
Koolita eri astme juhte järjepidevalt, et ennetada konflikte, välistada kiusamise juhtumeid ja osata juhtida konfliktide lahendamist.
Korralda periooditi (nt kord poolaastas) paaritunniseid aruteluseminare probleemsete olukordade nö tagasi- ja edasivaatamiseks; käsitle õnnestunud ja ebaõnnestunud lahendamiskäike, analüüsi põhjuseid, lepi meeskonnas kokku potentisaalsed “hästi töötavad” tegevusjuhised.
See veebisait kasutab teie kasutuskogemuse parandamiseks küpsiseid. Eeldame, et olete sellega rahul, kuid võite soovi korral loobuda.
Loe rohkem